kolmapäev, 10. november 2010

Eugeenika Venemaal

Vene aktivist kadus, pärast Venemaa, Valgevene ja Ukraina vaktsineerimisplaanide paljastamist.


Aleksander Gontsharov, vene aktivist, kes on paljastanud globalistide eugeenikaprogrammi ja eriti vaktsineerimisprogrammi, mis on planeeritud algama 2011 aastal kadus, pärast hiljutisi tõsiseid ähvardusi tema elule.

Ta on kadunud alates 30. oktoobrist, 2010, umbes kella 22.00 paiku, kui teda nähti viimati lahkumast oma Venemaa Heategevuse Seltsi kontorist ja ei saabunud koju, nagu teda oodati.

Aleksander Gontsharov on andnud vande levitamaks nii palju informatsiooni, kui võimalik globalistide eugeenikaprogrammi kohta meditsiiniprofessionaalidele ja avalikkusele. Ta on avastanud plaanid steriliseerida naised läbi vaktsineerimisprogrammi Venemaal, Ukrainas ja Valgevenes.

Samal päeval tehti ähvardusi tema elule, Aleksander palus abi oma langevarjuritest sõpradelt, kuid kahjuks tundus, et ta ei saanud oma lisaturvamist õigeks ajaks, sest ta kadus samal öösel.

Allpool on ära toodud Aleksander Gontsharovi avaldus, 22. oktoobrist, 2010.

Mina, Aleksander Gontsharov, Venemaa Heategevuse Seltsi esimees, sain infot ausatelt arstidelt, kes ei soovi osa võtta nende oma rahva TAPMISEST, MEIE LASTE HÄVITAMISE ettevalmistamisest "uue vaktsieerimise" ettekäändel, planeeritud 2011 alguseks.
Ma ei saa seda informatsiooni kinnitada ega ümber lükata või tagama selle paikapidavust aga ma palun seda kõigil ise järgi uurida. "Keegi" avastas, et mul on see informatsioon ja ma olin üks esimene, kellele pakuti altkäemaksu asja mitteavalikustamiseks ja teiseks ähvardati surmaga, kui ma jätkan selle info levitamist, et meie meie lapsi valmistutakse TAPMA. Ma ütlesin nende "ettepanekust" ära ja ma ei aktsepteeri mitte kunagi meie rahva teadlikku hävitamist - mul on püha kohus oma isamaa ees, kooskõlas Venemaa konstitutsiooniga ja teades meie rahva vaenlaste võimu, ma andsin vande levitamaks informatsiooni eesootavast MEIE KÕIKIDE LASTE MÕRVAST VENEMAAL ja ma levitan seda infot kõikidel mõeldavatel viisidel.

Mul on eriline palve ministeeriumi töötajatele ja FÖDERAALSELE JULGEOLEKUTEENISTUSELE, kuulata kõiki minu kõnesid ja lugeda kirjavahetust - NAD TAHAVAD MEIE LAPSI TAPPA. Seetõttu on sul valik: kas aidata sinu rahva ellujäämisel või saada kusagilt suure vaevaga kirstukesi oma lastelastele.

ALLJÄRGNEV VÕTAB TEILT MÕNED MINUTID LUGEMISEKS JA PÄÄSTAB TEIE LASTE ELUD.

Vaktsineerimisi on kahte tüüpi:

1. Vaktsineerimised, mis on mõeldud tütarlastele, vanuses 12-20

Vaktsineerimist tutvustatakse avalikult rinnavähi või vähi vältimise ettekäändel

-See on samasugune vaktsieerimine, millega steriliseeriti tütarlapsi Mehhikos, Nikaraaguas ja Iraagis.

MÕJU KEHALE

-Põhjustab nurisünnitusi 3-4 raseduskuul. Lisaks otsestele efektidele, on süstimisel suur vaimne mõju, sest mitmed nurisünnitused hilistel raseduskuudel loovad paanikat ja hirmu rasedaksjäämise ees.

2. Vaktsineerimised, mis on mõeldud naistele üle 45. eluaasta.

SISU.

Immunoglobuliin ja GMO preparaadid.

MÕJU KEHALE

-Ootamatu seksuaalne virgumine, põhjustab immuunsust 2-5 aasta vältel, kuid siis see langeb järsult, kuni immuunsus on null s.t. võimetus võidelda igasuguse nakkusega.

CBR esimees.
22.10.2010

allikad:
http://newspark.net.ua/politics/poslednee-zayavlenie-predsedatelya-rbo-a-goncharova-rasprostranite-po-vsem-vozmozhnym-istochnikam/
http://via-midgard.info/news/6294-poslednee-zayavlenie-predsedatelya-rbo-agoncharova.html

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.